Saturday, November 28, 2015

Jual Jelly Gamat Gold G

Jual Jelly Gamat - Penyelidikan yang dijalankan di beberapa buah universiti di Malaysia untuk beberapa tahun menunjukkan bahawa gamat dapat beredar dengan baik darah, diadakan fungsi buah pinggang, meningkatkan kadar metabolisme, menyembuhkan sakit sendi, luka antiseptik, kencing manis, tekanan darah tinggi, mencegah tersumbat kolesterol dalam saluran darah, gangguan pencernaan, masalah pernafasan, anemia dan juga boleh digunakan untuk merawat penyakit jantung.

Penggunaan gamat sebagai ubat tradisional antiseptik dan pelbagai guna untuk pelbagai penyakit telah dikenali sejak 500 tahun yang lalu oleh masyarakat Langkawi island, Malaysia. Jelly Gamat Gold G emas biasanya diambil dengan air oleh ibu yang melahirkan untuk menghentikan pendarahan, atau juga untuk mempercepatkan proses penyembuhan luka anak-anak mereka yang berada di luar berkhatan.

Berdasarkan kepada penyelidikan ahli-ahli sains, timun laut dianggap mempunyai kandungan Faktor Pertumbuhan sel. Oleh itu, untuk merangsang pertumbuhan semula sel-sel dan tisu-tisu yang telah rosak, busuk dan juga sakit, sehingga dapat kembali normal, sebagai contoh dalam kes kencing manis. Selain minum gamat, juga boleh digunakan untuk luka yang telah reput, walaupun hampir dipotong. Ini menunjukkan bahawa kandungan yang sedia ada dalam timun dapat bekerja dengan baik supaya luka boleh sembuh dengan cepat. Kandungan protein yang tinggi dalam timun mencapai 86% baik untuk diberikan kepada pesakit kencing manis. Bermain protein yang tinggi menjana semula sel-sel beta pankreas yang menghasilkan insulin. Hasilnya ialah peningkatan pengeluaran insulin. Klik http://sutoro.web.id/spare-part-mobil/2255

No comments:

Post a Comment